Snöoväder och jobb

Idag har jag hållit mig sysselsatt sedan sex imorse. Gick ut och skottade i samband med lillkilles taxi kom och hann skotta ut från uthuset innan traktorn kom så vi slipper rensskotta sedan.
 
 
Jag och Jörgen skjutsade in lillan tillsammans till förskolan och gjorde sedan lite snabba ärenden innan vi åkte hem. Ställde mig direkt vid spisen efter att maten var inlagd i kylen. Startade igång olika matprojekt, bla att göra mer julköttbullar då jag stekte förra omgången lite väl hårt.
 
 
Jag hann bara rulla en plåt innan jag fick ett samtal och behövde planera om och köra en vända till stan igen.
 
När jag kom hem var det dax att laga middag och efter middagen rullade jag och Jörgen resten av köttbullarna som jag inte stekte för mycket så nu går de steka på i stekpannan på julafton.
 
 
När allt jobb var färdigt i köket satte jag mig med reseräkningarna och mejlade sedan in det och annat till socialtjänsten.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0