Pysslar på

Idag har jag beställt tid hos Elgiganten för att vi ska få hjälp med att planera vår tvättstuga. Längtar till på fredag.
Jag har mätt, funderat och kollat av med Jörgen och vi har nog hittat en lösning på hur vi vill att det ska se ut.
Idag ser det ut som nedan. Vi vill flytta tvättpelaren neråt i rummet så att vi öppnar upp "korridoren" lite.
 
 
Typ så här..
 
 
Sen har jag grubblat på varför ingen har gjort något åt problemet med att maskinerna "sticker ut" så mycket i färg och form från skåpinredning osv.
 
Annat jag pysslat med är att sy om några gardiner och bäddat fint.
 
 
Ikväll ska mina vänner komma över och jag har förberett dukning och lite gott.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0