Lisa trettio år

Min alltid glada, spralliga, snälla, omtänksamma lilla tös blir trettio år idag. Vart tog tiden vägen?
 
 
Jag minns dagarna innan du föddes, jag var nervös, rädd och inte beredd. Gissar att det var därför du bodde arton extra dagar i min mage.
 
 
 
Liten blir ju stor och när man fyller trettio vet man mera vad man vill och fast man gjort mycket så väntar mycket mer därtill..
 
 
Jag har älskat dig från början, när livet ditt var nytt. Med spänning har jag följt dig sen du var ett litet knytt.
Det gör mig så stolt och glad att du vuxit dig så fin idag.
 
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
 
Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig, för den lilla tjejen du en gång var, för den otroligt fantastiska kvinnan du blivt och för den älskade dotter du alltid kommer att vara.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0