Glädje och mörker

Det har varit kallt och krispigt ute idag, men solen har försökt lysa upp novembermörkret. 
Fint ute då jag skjutsade in jourtjej till sin förskola.
 
 
Handlade lite mat innan jag återvände hem. Köpte även rosor till köksbordet.
 
 
Sen hade jag nog tänkt mig att komma igång med att beta av min "att göra" lista, men orkade inte. Det är lite mörkt inom mig just nu och jag kämpar med att hitta energi och påfyllning. 
 
På eftermiddagen åkte jag och hämtade upp småtjejerna från sina förskolor. Vi ska få låna lilltjej till på torsdagmorgon.
Emma åkte med oss hem och nu ska jag strax skjutsa henne till stan igen.
 
 
Det är så fint och glädjande att få låna dessa småtjejer, de sprider så mycket skratt och bus.
 
Medans de lekte röjde jag i ritlådan.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0