Inte 100 än

Jag är så trött på att min kropp inte orkar det jag vill just nu! Min falska ischias blir inte bättre, har nu gått med ett ont ben sedan före Påsk.
Smärtan har klingat av eller så har jag vant mig, men att känna sig svag i benet och inte ha full kontroll och vara avdomnad tär på knoppen och kroppen.
Jag har varit till en fysioterapeuft och fått ett tränings och stretchprogram som än inte gett något resultat.
Att magen strular fortfarande och toabesöken är tätare än normalt och att jag har allmänt ont i hela kroppen och känner mig trött är inte uppiggande, men jag kämpar på.
 
Försökte komma mig ut och fortsätta vårstädning av tomten idag, men kände mig helt matt.
 
 
Barnbarnen kom förbi en sväng och när Freja ville vara nära med farmor och mysa så tog jag chansen att gå in. Vi lagade lunch och efter lunch somnade hon med mig i soffan. <3
 
 
Jag har skjutsat vår stjärna till fotbollsmatch och senare ikväll hämtade jag hem honom efter ett umgänge.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0