Vardag igen

Mycket på nu om hur vår familj/jobb ska formas för att fungera bäst för oss. 
Jag har pratat i telefon, argumenterat, skrivit mail...
 
Idag har jag och lillan skjutsat ut Jörgen till flygplatsen. Blir som ensam med att rodda allt den här veckan, eller till på torsdagkväll i vart fall.
 
 
 
Efter jag skjutsat Jörgen hämtade jag upp vår jour från jobb, insåg att jag behövde avboka lillkilles taxi och hämta upp även honom innan Pontus skulle hämtas upp. Detta för att lillkille inte skulle hinna hem först;).
 
Väl hemma blev det till att ställa sig vid spisen och laga mat. Gjorde färsk pasta med en kryddig köttfärssås.
 
 
Barnen ville sen gå ut och jag gjorde dem till viljes eftersom jag behövde bära in ved och rensa bort lite återvinning från bron.
 
 
Livet blir vad du gör det till. Happy moments och minsta motståndets lag + att alltid säga ja före nej förenklar då i vart fall för mig.
 
Keep smiling och ta hand om er!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0