Middagar

Fredag så gjorde Johanna god middag med persiskt ris och kycklingklubbor i storkok. Lisa och Olle kom hit till Johanna och vi hade spelkväll.
 
 
 
Igår lördag fick jag hänga med till ett kalas hos Johanna och Eriks vänner.
 
 
Därföre var vi i huset och jag hjälpte till att skruva ihop Paxgarderober.
 
 
Idag var vi också en sväng till deras nybygge. Nu för att få se när innerdörrar hade kommit på plats. De kommer att få det så fint! 
 
 
Dagens middag åt vi tillsammans med Lisa och Olle hos Olle.
 
 
Fler fina kort från dagarna här.
 
 
Så glad och tacksam för de dagar jag kunde få ihop till att få vara och få umgås med de delar av min familj som bor här nere i Stockholmsområdet.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0