Mer skapande

Puh, fullt upp med massa roligt just nu. Vi ska upp till Ammarnäs ikväll och mycket att förbereda innan.
Igår var jag på jourgruppsmöte, handlade och skjutsade. Innan middag påbörjade jag en Pippitårta till vår lilla stjärna som blir tre år på söndag. Vill inte göra tårtan i Ammarnäs.
Att skapa en tårta tar tid och det blir mycket disk och rörigt då jag oftast bakar en botten själv först och sen ska det vispas grädde och färga in samt kavla och forma marsipan och pyssla på.
 
 
Sen pausade jag baket och gick på show med Jörgen.
 
 
Idag har det också varit fullt upp men har hunnit med att lägga ihop tårtan.
 
 
Nu ska jag fortsätta att packa och fixa middag innan vi åker.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0