Mer bra dagar och lite feber

Vi har haft umgängeshelg med lillan så vi bjöd hem barnbarnen också. Mer fina dagar att lagra i minnet.
 
 
 
Det dök upp fina minnen på Facebook från sommaren 2019. Titta så små mina barnbarn var då.
 
 
En sommar 2 år tidigare var Rue ännu mindre.(Sommaren 2017)
 
 
Tyvärr blev jag hängig i söndags, fick feber och låg mest under täcket och huttrade.
Idag är jag pigg igen. 
 
Vi är lite kort på bilar nu när Jörgen jobbar och både Pontus och Emma också jobbar. 
Emma jobbar på lassarettet och har pojkvän i stan så hon klarar sig utan bil. Jag kan delvis också klara mig utan bil, men Pontus som jobbar ute vid Rönnskär behöver en bil.
Idag gjorde vi en specialare då lillkille skulle hämtas från fritids vid tre och Jörgen och jourkille kunde vara i stan först vid fyra.
Jag följde med Pontus som jobbar eftermiddag in till stan och han släppte av mig vid lillkilles fritids, sen tog jag och lillkille en promenad till Erikslid där Jörgen hämtade upp oss.
 
Lillkille tyckte det var kul att ta en promenad med mig i regnet.
 
 
Blev lite små ärenden och titt på bilar hos Volvo medans jourkille tränade fotboll till sjutton. Vi köpte sen pizzor till middag som vi tog med oss hem.
 
Blev en till fin dag att lägga till sommarens minnen.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0