Strategi och barnbarn

Lillkille och lilltjej har haft övernattande umgänge och det kändes så märkligt, men fint att få ha ungdomarna kvar nere i köket efter middagen igår. 
Sen blev det Yatzy och Plump. Mysigt.
 
 
Imorse kunde jag ligga och dra mig länge då inga små barn ville mig något.
Jag och Jörgen använde sen fm till att lyssna på länken till kursen Strategi vi fått via Bup för att fördjupa oss om adhd.
 
 
Efter tolv kom barnbarnen hit, vi ska passa dem tills imorgon. Vi passade på att gå till skolans lekplats en stund.
 
 
Till mellis gjorde jag varmchoklad och rostfralla till oss.
 
 
I vanlig ordning vann Rue stort över mig i memorie.
 
 
Nu ska jag fortsätta mysa.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0