Bara njuta

Jag och killarna åkte upp till Ammarnäs igår. Mikael är också här med barnbarn och extrabarn. 
Grabbarna var ute i garaget och fixade med skotrarna och jag fick sällskap av ett vaket barn här inne i stugan. Vi byggde mer på pusslet som vi lämnat framme på bordet sedan sist vi var här.
 
 
Vi spelade också vänd tio.
 
 
Idag väcktes vi vid sju av det yngsta barnbarnets röst och odiskretion;)
 
Lugn förmiddag med pussel, fin soluppgång och bara ta det som det kommer. Samtal och mys.
 
 
 
Vi gick ut före mitt på dagen och skottade, tände brasa, det kördes miniskoter och grillades klämmackor vid vår fina grillring.
 
 
Sen gick jag in med de mindre barnen så grabbarna kunde åka iväg och köra skoter på pojkars vis. 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0