Svart blir vitt

Hoppsan, hoppsan! Nu blev det ett hopp några dagar igen på mitt bloggande.
Alla hjärtans dag har passerat. Vi köpte blommor på var sitt håll jag och Jörgen till familjen och jag lagade lite extra god mat.
Tog fram viltkött som vi fått av Lisas Olle. Vildsvin och rådjur. En jättegod vildsvinskorv som Olle tillverkat själv slank fint ner i magen. Mums.
 
 
Jag hade också bakat en långpannekaka som jag gjorde enkla bakelser utav.
 
 
Igår städade jag bland mitt sparade material till miniatyrpyssel. Jag är så sugen på att börja om att pyssla ihop något litet. Jag har bara så svårt att bestämma mig för vad jag ska starta med.
Finns så mycket fint att bli inspirerad av på nätet.
 
 
Har också tagit tag i att måla de svarta lampsladdarna på mina nya bordslampor i köket.
 
 
Kokade också en god färssoppa som jag bjöd en vän på, hade nämligen besök igår utav fina Sussi.
Hon hade köpt med sig gelehjärtan och ett fint ljus från Lowima. Tusen tack än en gång.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för god mat och fika samt underbart sällskap. Kramar till dig från mig 😍

2023-02-17 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0