Måndagsstäd

På förmiddagen idag plockade jag undan och lade tillbaka alla saker som hamnat på fel ställe där de hör hemma.
Försökte bädda vår säng, men inte helt lätt då man har busig snart treåring till hjälp.
 
 
Men en stund fick det vara lite fint.
 
 
När jag skulle dammsuga fastnade jag i att ta tag i att städa vår vedkorg. Jättelänge har jag tänkt sortera ut felaktigt ditlagda brännbara papperstidskrifter med för blanka sidor som jag lade i pappersåtervinning. Sen var det ett tjockt lager i botten med småspån och spill som jag öste bort.
Nu rymms det helt plötsligt mer ved i korgen tror jag minsann...
 
 
Vår jour ska strax vidare från oss och vi brukar försöka uppfylla att bjuda på mat som är en favorit.
Den här gången var det suschi som var favoritmat och det blev hämtmat från Wok&Roll.
 
 
Skjutsade ner Emma till stan efter middagen och då handlade jag lite och unnade mig nya rosor.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0