Tacksam om det jag får vara del av:)

Innan vi bilade hemåt igår så bad jag min familj om att få ta ett gruppfoto på oss alla som firat jul i Täby. Tacksam att de ställer upp då mamma/mormor/farmor vill ha bildbevis på sina upplevelser.
 
 
Det tog sin tid innan alla kom sig ut. Lisa och Emma målade teckningar in i det sista till Rue och Alma efter deras önskemål.
 
 
Men tillsist fick vi till de här fina bilderna.
 
 
Sen åkte vi iväg. Vid Uppsala så gjorde polisen sitt jobb. Civilbil mätte vid fyra tillfällen och genomsnittet blev 131 km på 110 väg och vi blev stoppade, Jörgen fick blåsa och godkänna böter på 2800 kronor. 
 
 
Föret hem var bra, fullmånen lyste upp vår väg nästan ändå hem.
 
 
Vi stannade och åt middag innan Sundsvall.
 
 
Vi kom oss hem vid midnatt.
 
Idag har jag hämtat hem vår lilla jourtjej och vår lilltjej för några dagars häng hos oss.
 
 
 
Fick lite uppskattning via en julklapp. När vi kom hem till Drängs igen tömde jag brevlådan och mer uppskattning fick vi av socialtjänsten.
 
 
Efter det jag hämtat hem tjejerna och gett de lunch, vände jag om till stan för att kanske handla en sista gång detta år.
 
Jag, Jörgen och Lillkille kommer att fira Nyåret i Ammarnäs. Jag har börjat förbereda Nyårsmaten.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0