Nu blev jag Imponerad!

Jag har målartvättat och stökat på i tvättstugan idag. Det är så roligt att ha ett sådant här lagomt stort projekt i rullning och imorgon ska jag in på Elgiganten för att skriva under den här beställningen.
 
 
Efter middagsmaten då jag spacklade vår toadörr, den behöver en liten renovering, kom Lillkille med en handskriven teckning och sa att han hade gjort en önskelista.
Samtidigt som han berättar vad han önskar sig så inser jag ju att jag kan läsa det han säger.
Det är stort och är lovande för hans framtida språk och läsutveckling det han gjorde idag, nämligen att skriva av texten från Lekias leksakskatalog.
 
 
Fusion RC Båt, Aqua blaster från en annan sida ....Imponerad och stolt!
 
Jag har grundat lister, fönster och dörren in till tvättstugan.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0