Mysigt

När Emma var hemma i lördags bestämde vi att jag skulle hämta upp henne idag på morgonen efter det jag lämnat småtjejerna på Förskolan.
 
Tanken var att baka saffransbullar och pepparkakshus och att Emma skulle garnera huset. Saffransbullar blev det. Receptet till bullarna hittade jag på Zeinas kitchens sida.
 
 
Jag hann inte göra ett eget pepparkakshus, men hade köpt hem Gilles minipepparkakshus som Emma garnerade så fint.
 
 
Sen skjutsade jag hem Emma, men vi rundade förbi den lägenhet hennes pojkvän köpt och som de nu fixar till.
 
 
Så tacksam för den tid mina barn vill vara med mig, både i telefon och i verkligheten.
 
Efter middagen så klippte jag lillkille som blev så nöjd.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0