Är det nyårsafton så är det

En dag som många andra är snart slut. Jag har fått kämpa med mina tankar och göra det bästa av dagen. De vuxna herrarna i huset sov bort hela dagen.
 
Jag och lillkille har lagt pussel och/eller chillat till efter lunch. Sen följde jag honom till skridskoplanen.
 
 
Jag hade förberett trerättersmeny sedan innan och gjorde nu stjärnsnittarna till förrätten.
 
 
 
Älgstek, potatisbakelser och gräddsås till huvudrätt.
 
 
Efter vi stökat bort så bryggde jag en kanna kaffe, skar upp glass och choklad som jag la i skålar som jag fyllt med hallon och minimaränger.
 
 
Vi får se om jag orkar vara vaken till tolvslaget. I så fall lär väl pusslet bli lagt färdigt.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0