Fluffiga toppar på Äivisojvi

Vilka underbara dagar vi har haft här i Ammarnäs den här Påskledigheten, Att få umgås med mina fina barn och barnbarn gör så gott i min själ.
 
Vi har pimplat och fått fisk. Molle skäller alltid på borren.
 
 
Vi gjorde tårta och firade Jörgen som fyller år den 15 april lite tidigare så alla som ville kunde få uppvakta honom. Jag och Lisa hade gjort upp om att hon ville dekorera tårtan och att jag skulle göra grunden. Så fantastisk fin den blev sen.
 
 
En eftermiddag åkte vi Bob och madrass ner för Äivisojvi. Det blev en fin och rolig aktivitet.
 
 
Mikael invigde sin lilla stekpanna.
 
 
Idag körde vi upp till Äivistoppen och njöt av gräddiga toppar och milsvidda utsikter.
 
 
Sen tog vi oss ner en bit sä vi fick lite lä och där njöt vi av sol och utelunch.
 
 
Sen klockan fyra tog vi oss till backen för att se på ett event med namnet Watersplash.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0