Applåder

Två dagar efter sin födelsedag klarar hon sin uppkörning! Grattis Emma till ditt körkort!
 
Så häftigt, jag minns själv den skälvande känslan då jag fick köra själv för första gången, att sitta själv bakom ratten utan att någon mer satt i bilen.
Lisa skjutsade ner Emma till stan och jag hämtade upp Lisa efter jag lämnat lillan till sin mamman så Emma också skulle få uppleva den här känslan av att få köra bil helt själv.
 
Förutom att jag skjutsat och hämtat barn är det mat, bak och städ som stått på dagens lista.
 
Jag har gjort en WB-paj, en Pinocciotårta, laxröra, kokat potatis, städat av bron, pantat glas, dammsugit bilen, skalat potatis och plockat undan här hemma..
 
Tänka sig att vi har midsommarafton imorgon och sen får vi uppleva fina sommardagar innan allt vänder om mot vinter igen.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0