Kontraster

Ja vi är hemma igen sedan i fredagskväll. Flygresan gick bra även om den kändes oändligt lång.
Vi fick väskorna fort och sen öppnade vi dem och tog på oss vinterjackorna innan vi plumsade ut i snön och fick sopa av bilen. Skarpa kontraster då man åker utomlands den här årstiden.
 
Vi hämtade hem lillkille på vägen och han har haft en kanonbra vecka hos Mikael och Maria. Jag blev så rörd och tacksam över de fina ord Maria skrev i våran messengergrupp.
 
"tänkte bara berätta att vi haft en fantastiskt fin och rolig vecka med Reino! Han är så duktig och snäll. Han är så omtänksam med Freja, leker så bra med Rue och har ju stenkoll på sina rutiner 😍 han är så välkommen när han vill/behöver 😃"
 
 
Jag har kämpat den här helgen med att packa upp resväskan och tvätta, vika och dona förutom att jag har skottat efter traktorn både lördag och söndag.
 
 
Idag fick jag god hjälp utav lillkille.
 
 
Jörgen har blivit krasslig och sprungit på toan och lillan hämtade jag hem från mammaumgänge nu ikväll och hon är riktigt sänkt av förmodad magsjuka då hon hade kräkts i morse och sen inte velat äta något. Feber har hon också.
 
Lillkille fick i afton hjälp av Jörgen med att bygga ihop en födelsedagspresent från sina föräldrar.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0