Här i Maspalomas

Dagarna rullar in i varandra och vi hittar en lunk mellan bad, matintag och mittpådagenvila som funkar för oss alla.
Idag blev det ändå lite annorlunda då Jörgen inte kände sig kry.
Jag och lillan åt frukost själva.
 
 
Sen pysslade vi i solstolen en stund utan sol.
 
 
Rastlösa jag beslöt mig för att ta en promenad med lillan då solen bestämde sig för att gömma sig. Vi gick till stranden och jag släpade sen vagnen genom sanden för att komma till sanddynerna.
 
 
Sen blötte vi tårna i vågorna på stranden.
 
 
Blev väldigt många härliga steg för oss idag.
 
 
När vi kom hem åt vi en sen lunch. Sen vilade vi då regnet och åskan kom.
 
 
 
Nu innan middag blev det ändå ett bad för lillan och Jörgen.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0