Drabbad av influensan

Hej mina vänner! I måndags vid 14.00 byltade jag in en sjuk lilltjej i varma kläder, sen skjutsade jag Jörgen till flyget, dax för konferense i Malmö.
Jag började känna av feber när jag satt i bilen och har varit rätt så däckad sedan dess.
Hög feber och hosta har varit min och lillans följeslagare och tisdag vid middagstid kroknade även lillkille.
Nu är jag nyss hemkommen från stan, har lämnat lillan till sin mamma. Även om febern har gått ner så finns det noll energi i kroppen. Minsta lilla jag gör så känner jag mig snurrig och matt. Men som mamma måste man orka utföra vissa sysslor ändå.
 
Strålande fint, men kallt väder idag och jag stannade på heden och tog två kort.
 
 
Jörgen kommer hem ikväll med sista flyget och lillan har mammahelg så nu kan jag vila någon dag innan jag tar tag i julmaten och inköp av de sista klapparna.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0