Många fina ögonblick

Vi har många faktorer att ta hänsyn till och vi har ett stort behov utav bilar just nu. Tack faster Elaine att vi får lova din emellanåt.
En ny liten har kommit till oss och allt fungerar så bra. Jag har hunnit med att städa i perennarabatterna och planterat om lite, plockat hallon och kokat sylt.
 
 
Igår var Mikael och Maria här och vi åt taccos. Rue fick spela vänd tio med Lisa och Olle.
 
 
Jag fick spela Fia med knuff med Lisa och Olle.
 
 
Lisa, Emma och Olle har varit på Bodaborg idag och jag har grävt i rabatterna.
 
 
Ikväll samtidigt som jag skulle hämta lillan följde Emma med så jag kunde hämta upp Elaines bil och Emma kunde skjutsa farmor Britt och hennes syster till deras bror för att plocka hallon. Tyvärr började det regna, men det blev så vackra regnbågar på himlen.
 
 
Imorgon drar jag till Märta igen på fm för att köpa den blå tisteln. Sen blir det Piteå äventyrsbad.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0