Tröttsam måndag

Jag är inte mitt bästa jag idag, känner mig låg och ledsen. Har i och för sig varit det i ett par dagar, men trycker bort det.
Kanske att det är lite hormonrester som spökar igång några pms dagar?
Vädret blev inte heller så mysigt idag och solen vi hade igår har inte en chans att lysa igenom de tjocka molnen.
 
 
Jag och lillan skjutsade ut Jörgen till flygplatsen på förmiddagen och det känns också trist att han blir borta till sent på torsdag och jag får rodda med allt själv här hemma den här veckan.
Tröttsamt med två inställda grejer som jag hade inbokat idag och tröttsamt med att det är samma skiva som står på repeat angående tonåringarna. Men det blir nog bra med det också tids nog och om några år är det glömt.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0