En bra dag

Vi har varit på stan idag, vi var den här gången våra stjärnkillar, jag och Jörgen.
 
Skor och skolavslutningskostym stod på agendan att finna, sen intog vi mellis på Esspressohouse.
 
 
Det blev hämtmat till middag från Wok & Roll som vi intog på altanen.
 
 
I morgon är det morsdag och vi förbereder oss för att dagen ska bli bra. Jörgen har hjälpt mig att torka fönsterrutorna färdigt på vår inglasning, jag strök de gardiner som var kvar att få upp. Satte upp gardinerna också.
 
 
Emma och jag har bakat ikväll, hon gör kladdkakor så bra så det har hon fixat. Jag skördade lite rabarber och mixtrade ihop en smet, la till kanel, socker och kardemumma som inte fanns med i orginalreceptet.
 
    
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0