Villa till salu

Jag har tusen projekt på min "todolist" både det vardagliga städandet och plockandet, men huset är också i stort behov av en rejäl höststädning som jag har påbörjat.
De närmaste dagarna ska jag städa i köket och idag blev det fint i frys och kyl.
 
 
Till middag kom farmors älsklingar och vi har verkligen saknat varandra.
 
  (null)
 
Har ni funderat på att flytta till Stockholm så kan jag tipsa er om ett jättefint hus i Täby som är till salu.
Johanna och Erik säljer sitt fina arkitektritade hus på Torpängsvägen.
Jag tänker att de är lite knasiga men de är redan på väg in i ett nytt byggprojekt och tycker att det är roligt att planera för det tillsammans.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0