Plocka, plocka och gnugga

Idag har jag hållit mig sysselsatt med att plocka, tvätta och organisera. Känner att jag ligger lite efter med "en gång per år" sysslorna som tex fönstertorkning och byte av gardiner, storstäda bilen och så vidare.
 
 
 
De stunder jag har varit ute är det bilen som fått mest utav min tid, men har också letat mina försvunna trädgårdskrattor, mina minismå som jag använder då jag rensar ogräs. Minns att jag lade de någonstans då jag städade altanen, men inte vart jag lade dem..
Fann dem i storkokspannan i förådet;)
Har också plockat fram lite krukor som jag ska fylla med sommarblommor då jag pallrat mig iväg och inhandlat några.
 
Dagens middag blev tacos utan tortillabröd för de hade möglat...
 
 
Efter middagen tvättade jag av bilen och påbörjade projektet att polera bort ingrodd smuts.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0