Försöker duga till och inte klaga

Klev upp med de små, gjorde frukost och skjutsade Emma till sitt sommarjobb. Plockade sten på vägen hem och nu är det inte mycket kvar på vår östra vägg.
 
 
Häromdagen fotade jag, idag har jag ogräsrensat.
 
 
 
Har ätit 
 
 
Maxmat och shoppat på rean med Emma.
 
 
Fick fina vykort från mina barnbarn som jag är mormor till<3<3<3<3
 
 
Sett att barnet jag är moster till fått sig en lilltös också. <3 Släkten utökas.
 
Ett till 4H besök och titt på de fem dagar gamla killingarna.
 
 
Försöker jobba på, lyssna och bekräfta.
Har tvättat idag och storstädat vårt sovrum. Många kvalster har nog fått dö.
Försöker städa mig fram till att någon ser...
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0