Bara gör det, sätt foten framför den andra ..

Lite tvätt och lite matlagning och tagit mycket hand om barnen är vad jag pysslat på med i dag.
Jörgen kämpar på uppe i Ammarnäs med att vara sjuk och lägga golv.
 
 
Till middag gjorde jag persiskt ris och currygryta med tonfisk. Rev päron, morot och kålrabbi och blandade i en olivoljedressing kryddad med citron, salt och mynta.
 
 
 
Efter maten så passade Pontus de små barnen en stund så jag kunde skjutsa Emma till en kompis och då passade jag på att tända ljus hos pappa.
 
 
Ute har det börjat snöa, så nu är vår gård livsfarligt halkig. Jag är så less på detta ovintriga väder men inget jag kan påverka så det lönar sig inte att klaga.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0