Semmelsockerkaka

Morgonen började med lite tjafs och jag fick arbeta hårt med att trycka undan mina "negativakommeraldrigattblibrakänslor".
Kämpade och kämpade att trycka bort tankarna från det jag ändå inte kan påverka, fokus på här och nu.
 
Åkte ner tillstan då affärerna hade öppnat. Köpt några krokar, fästen och en gardinstång och andra behövda saker. Avslutade med att handla mat.
 
När jag kom hem blev det en sen lunch för mig och uppackning av matvarorna. Hann vispa ihop en sockerkaka och sätta den i ugnen innan lilleman skulle hämtas från fritids.
Det blev tillslut en semmelsockerkaka som serverades till efterrätt idag.
 
 
Som sticksöm mellan alla måsten har jag städat och fortsatt sortera i tvättstugan. Slängt ut ett skåp och skruvat på hjul på en skiva. Skruvat upp en gardinstång för att kunna dölja min förvaring där under arbetsbänken med tyg så småningom.
 
 
Köpte en hylla på Rondellen till att ställa några av mina blå figurer på.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: AnnKatrin Magnusson

Jag håller på med precis samma röj, har inköpt draperi och krokar för att dölja diverse i tvättstugan. Det kommer bli så bra i våra tvättstugor 😀!

Svar: Ja verkligen:)
Annica

2020-02-26 @ 09:29:05
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0