Oj, bara onsdag?

Jag har fastnat i seriernas värld. Jag vet att jag är sen på att följa den trenden och har nu sett säsong 3 och 4 av The Crown. Min kusin tipsade om en serie på SVT play som heter Vargen kommer, se den!
 
 
Otroligt stark och fin serie om socialtjänstens arbete i Danmark. Ser många likheter med mitt uppdrag till Skellefteå kommun och får ahaupplevelser.
Väldigt välgjord serie med mycket duktiga skådespelarinsatser och regi.
 
De här dagarna i början av den här veckan har varit fylld med massa saker som ska redas ut och grubblas på. Oro tar energi. Men många vackra himlar har jag kunnat njuta av då jag kört bil.
 
 
Har varit hos pappa och tänt på, jag saknar honom och hans sätt att hålla allt på en enkel nivå. Minnet av honom ger  ändå tröst, hopp och mod.
 
 
Vår jour har flyttat vidare idag och nu står vi tom och beredda igen:)
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0