Massa olyckliga tidstjuvande händelser

 
Det har inte gått som jag planerat idag, men ändå har jag nog fått ihop det mesta som jag ändå tänkt göra. Snöade lapphandskar i morse:)
 
 
 
Dagen börjades (förutom skjuts av barn) med ett gruppmöte med mina fina jourkollegor klockan 10.00.
 
Efter mötet gick jag till Fixiphone på CK för att laga min skärm på min telefon. Fick vänta en timme och åkte därifrån kvart över ett med vad jag trodde var en fungerande telefon.
Fick också ett sms i den här vevan som jag återkommer till.
 
(googlad bild)
 
När jag handlat, hämtat lillan och skulle kolla mail och sms på telefon så betedde den sig inte som den skulle. Ibland funkade det och ibland inte. När Jörgen ringde satte jag telefonen på högtalare men kunde inte öppna upp sms:en.
Jag behöver ju en telefon nu när jag ska åka så jag slängde ungarna i bilen och åkte ner till stan igen. 
För att inte barnen och middagen skulle bli lidande fick jag mig en lånetelefon och sen åkte jag hem igen och lagade middag medans han fick göra om skärmbytet..
Serverade middag och vände om till stan för att hämta min telefon.
 
Jag som skulle hinna så mycket idag, fått ihop måstena i vart fall.
Just nu är kläderna nerpackade i väskan men inga skor, hygienartiklar, solkrämer.....
 
Jag har dock hunnit med att färga håret och skrubbat bort lite död hud samtidigt som jag försvarat mig på sms.
 
 
Fick ett sms tidigare idag som innehöll ett märkligt bortförklarande, antaganden om vad jag tänker och påståenden om hurdant jag "spyr över hen"...
 
Först efter jag hämtat ut min telefon svarade jag på det här sms och försökte svara på alla anklagelser som i mitt tycke har falsk grund.
 
Hen skäller på mig för sådant hen definitivt inte själv gör eller har gjort på väldigt lång tid. Blir liksom att hen "kastar sten i glashus".. 
Den gröna texten i bilderna är det jag skrev.
 
 
Sen efter massvis med liknande sms tycker hen att jag är feg som gömmer mig bakom sms? 
Vem var det som började sms..?
 
 
 
 Blir bara så ledsen i själen över detta. Det är så tragiskt och tråkigt.
 
Jobbigt också att min telefon fortfarande beter sig konstigt, främst då jag sms:ar.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0