Kanelbullens dag och mera finbesök

Fredagen blev som en upprepning på torsdagen + lite annat. Jag hann inte med något bullbak och ingen fredagsstädning men vad gör väl det. Lisa skickade snap på bullbak med dessa.
 
 
Jag var hos logopeden med lillan och sen åt vi lunch med Jörgen på Coop, vi och pensionärerna.
 
 
 
Till middag kom Mikael, Maria och Rue och åt med oss igen. Vi ska vara barnvakt den här helgen bara för att vi vill. Föräldrarna får en chans att vila och fixa för bäbis som egentligen borde ha kommit ut.
 
 
 
Rue och våra småttingar leker väldigt bra ihop och nog saknade lillan mamma och pappa när det var dax att sova, men efter saga så somnade hon i soffan.
 
 
Idag har vi varit ute och lekt före lunch samtidigt som jag klippte gräset.
 
 
Efter lunch åkte jag själv till stan medans Jörgen drog till lekparken med småttingarna. 
Har hunnit städa toan och röjt lite här hemma, nu strax matlagning och skjutsa Emma.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0