Missnöjd med mina nya ögon

I måndags första dagen hemma var jag och hämtade ut mina nya glasögon.
Känslan när jag gick från optikern var inte så bra som jag hade velat att den skulle vara och som den brukar vara när jag bytt glasögon tidigare gånger.
 
 
Förutom att jag inte ser så bra i dem så sitter de inte riktigt bra på mig heller. När jag skrattar tar kinderna i på bågens underkant.
Har idag varit och försökt justera dem igen, men det blir inte bra.
Fått en tid hos optikern till veckan så får vi se om jag kan få rätt hjälp.
 
Kan man göra ett återköp på glasögon? De här känns som ett riktigt felköp.
 
Ett annat köp jag är nöjd med är min nya armlänk. Ett citat som passar mig är ingraverat. 
You can. End of story.
 
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0