Make your dreams come true

Allt hänger ihop och du är din egna lyckas smed. Ha drömmar, målbilder och framtidstro så fixar du allt.
Låter enkelt, men det är det ju inte alltid tyvärr...
 
Njuter in i det sista av den här minisemesterveckan hos Johanna. 
Emma har badat med småttingarna efter vår goda tacomiddag, själv sippade jag på ett glas vitt och spelade kort med Erik och Johanna.
 
  
Idag har jag och småttingarna åkt till Ikea i Barkaby. Vi lunchade där och tittade på lösningar till vår tvättstuga. Jag köpte fina plastförvaringar till återvinningen av plast, metall och glas som jag antingen ska bygga in i tvättstugan eller ha ute på bron eller som sista alternativ ute i ett av förråden.
 
Men åter till rubriken. Johanna och Eriks minislott, som jag kallar deras hus, är verkligen ett bevis på hur långt man kan komma med målbilder och hårt slit.
 
 
Men materiella ting är ingenting ifall man inte har ett rikt socialt liv annars...
Johanna och Elton kämpade med att bygga legoflygplanet färdigt medans de andra badade. Lyckan i Eltons ögon då han fick visa resultat.
 
 
Ännu mer lycka då allt tillslut blev klart.
 
 
I stugan har det kommit upp fönsterfoder och lister.
 
 
Ingenting är gratis, men drömmar kan bli sanna.
 
Kramis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0