Städar och sorterar

Lite aningens kaos här hemma stundvis då vi roterar en del möblers placering för att ge lillkille ett eget rum.
Samtidigt kör jag rens och röj och idag blev det tvättstugans syskåp som jag tog tag i.
I morgon gör Jörgen inköp av säng och byrå på IKEA i Haparanda och jag längtar så att få bygga ihop och fixa iordning R lilla krypin.
 
Behöver dubbelt så många ramar för att bygga mitt tavelhjärta med bilder av mina jourplaceringar som ska sitta på en vägg i trappen, det kommer Jörgen också att inhandla.
 
 
I morse då jag skjutsade lillan för förmodligen näst sista gången till sin förskola var det så vacker himmel av soluppgången.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0