Ytligheter och djup

Har börjat se mitt hem med andra ögon än mina egna invanda och får känslan av chabby mer än chickt!
Gillar ljusa klara och starka färger som typ blått och vitt, älskar rött också....
 
Har stirrat länge på min tapetserade tegelvägg i vardagsrummet och grunnat på en lösning till mer ombonad och genomtänkt inredning....
 
För någon vecka sedan hittade jag en rund smideshylla som jag kunde tänka mig att sätt upp på min vardagsrumsvägg och idag åkte jag in och tittade på den igen. Köpte en annan enklare hylla och lite dekoration till den som jag målade om...
 
 
Jag har inte anammat guld och kopparfärgerna i moderna inredningsstilen utan i mitt vardagsrum är det glas och silver som gäller...
 

Nagellack är bra till fler ytor än naglar...
 
 
Skjutsade sonen till kompis i Kusmark och var bromsberedd där jag borde vara det och idag fick jag bromsa in ordentligt...
 

Samtal om livet och känslor gjorde att jag hittade igen min kraft i varför jag valt hur min inkomst ska försörja oss...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0