Jag har loggat ut, men ibland är jag aktiv..

Det är så skönt att jag beslutade mig för att logga ut från Facebook, men jag saknar det sociala som finns där, jag saknar att gratulera dig som fyller år och trycka på gilla knappen då du delar dina fina livshändelser, men jag saknar inte meningslösa citat och inom mig känslan av att ha missat att ge en gillahälsning till dig...
 
Men jag har tagit ett beslut och gått med i något som kommer att få mig och min kropp att må bättre och det jag anmält mig till samlas på Facebook som en sluten grupp och därför behöver jag vara inloggad emellanåt..
Så förlåt ifall du tar illa upp och ser mig som aktiv smygkikare, för det är jag inte, har i alla fall inte för avsikt att vara i vart fall;)
 
Älskar att få vara mormor och farmor och ha huset fullt av min familj, men lite skönt var det att ha några timmar ledigt i kväll för turbostädning av golv och toaletter.
 
 
Älskar den här bilden på mina barnbarn som jag tog imorse som föregicks av dessa två då Alma ville ha kex istället för macka...
 

Kram.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

vi har verkligen underbara barnbarn

2018-01-05 @ 01:38:17
Postat av: Martina

Ha ha, Almas min säger verkligen allt!!

Svar: Ja verkligen! Men hon gav sig och insåg att hon behövde äta upp mackan för att få sitt kex.
Annica

2018-01-06 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0