Nu är vi hemma och uppackade!

Nu är vi hemma och det har varit skönt att få sova i sin egen säng en natt.
Jag har pysslat med att tvätta och städa bort julen idag och svurit över att strömkabeln till datorn har gett upp och gått sönder.
Nu har jag lånat grannens så jag kan flytta över mina bilder på den externa hårddisken vi har, samtidigt passar jag på att blogga.
 
Trots att vi alla varit sjuka i omgångar i turistdiarré har resan betytt mycket för mig och jag har kunnat känna mig ledig och njutit av att sola och umgås med min familj.
 
Mikael och Maria har inte blivit föräldrar än och den lille har snällt väntat på vi ska komma hem. Spännande att vänta, jag längtar efter att få bli farmor.
 
Hur har vi haft det på vår resa då?  Ja, förutom det jag skrivit om hittills så kommer jag att uppdatera mer ingående i kommande inlägg.

Men jag börjar med bilder från vår julafton hos Johanna.
 
     
     
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0