Lugn, lugn

Har behövt intala mig själv och min man dessa ord som ett mantra den här dagen...
 
Vi har varit på familjehemsutbildningen, käkat gemensam lunch och diskuterat och vänt på vårt tankesätt...
 
Vi är så otroligt närvarande föräldrar just nu, enligt sonen skitjobbiga föräldrar! Tänker ändå att jag förstår honom, samtidigt som jag klappar mig på axeln och inser hur viktigt att vi är skitjobbiga just nu!?
 
Firat min bror i afton och minns mitt barnbarns första relation till surströmming!
 

Pappa Erik gillade inte Norrlands traditioner! Lukten fick honom att vilja spy...
 
Bror bjöd på surströmming och senare glass. Hjälpte honom med disken. Det var väl min dag.
 
Kram 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnKatrin Magnusson

Skitjobbiga tonårsföräldrar är bra föräldrar 💕! Heja ni!

Svar: Tack!
Annica

2016-09-10 @ 15:17:52
URL: http://heltrligttyckerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0