Att tala förtäckt klarspråk?

 
 
Jag har varit med om olika situationer i mitt liv som sen gör det omöjligt att det ska kunna bli som förut igen....för livet formar och förändrar oss.
 
 
 
Det här med sakfråga och personangrepp........
 
 
Nästa bildtext har för mig varit skönt att inse .....
 
 
Vet att många tycker att jag vill framstå som "så djävla perfekt" för att jag delar med mig av mitt liv bl.a. på bloggen...
 
 
Detta har jag också fått erfara.....
 
 
Känner jag också igen, många som aldrig står för sina misstag och hela tiden säger -du då? Som oftast inte reflekterar över sin del i en händelse utan bara på hur fel den andre har.....
 
 
 
Och till sist så hoppas jag fortfarande....
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka fantastiskta citat du hittar...suveränt. Kram.

Svar: Tack😊
Annica

2015-10-09 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0