Håller mig sysselsatt

Jag lullar på här hemma med att bädda sängar, tvätta och stryka skjortor, vika handdukar, plocka i och ur diskmaskinen, städa ur något köksskåp emellanåt, läsa läxor och skjutsa på aktiviteter. Går ganska bra att fylla ut dagarna med saker man oftast inte hinner med när man jobbar.
 
Idag åkte jag ner till stan för ett besök på Arbetsförmedlingen för att göra en ny handlingsplan.
Jag passade också på att shoppa lite andra prylar när jag liks åkte ner till stan.
På Clas Olsson inhandlade jag ett nytt hänglås till Pontus skolskåp och hittade några småkorgar som blir bra i tvättstugan. Tänkte byta ut paprikalådorna jag har till förvaring där ovanför skåpen.
 
 
Jag hittade mig ett par fina skor också som du kanske ser där i bakgrunden.
 
När jag kom hem cyklade jag iväg och plockade mer lingon och satt sen på altanen och rensade. Så härligt!
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0