2014

Nu har vi kommit oss två dagar in på det nya året.
 
Det blev ett riktigt gott slut, med god mat och trevligt sällskap och vi kom oss inte hem förrän långt in på småtimmarna.
En trött Emma vaknade efter fem timmars sömn på nyårsdagen, men lyckades somna om till halv två på em, tyvärr kunde jag inte somna om.
 
Trots att familjen sov länge och vi åt bara frukost och sen middag, så blev det ändå "god natt" ganska rimligt i tid.
 
Jag har jobbat idag och det har gått riktigt bra. trots att det är "hårt styrt kassaarbete" i nästan sju timmar.
 
Jag har ett litet nyårslöfte till mig själv som jag har funderat lite på....Det är inget stort eller jätte märkvärdigt löfte,
men för mig en ganska så viktigt målsättning.
 
Jag ska bli bättre på att röra på mig och sen ska jag sätta igång mitt "hemmagym". Mitt "hemmagym" består av urklippta bilder och övningar, mina hantlar och gummiband.
Sen tänker jag inte följa någon speciell diet, men ändå försöka tänka på vad jag stoppar i mig. 5:2 tänket ska jag dock ha i bakhuvudet.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0