bit för bit

Jag hinner inte uppdatera och dela med mig som jag brukar göra, men idag har jag handlat julklappar och gjort lite andra ärenden. Måste ärenden...
Målat, fixat trerätters middag "because" att det är min och Jörgens bröllopsdag. Eldat, burit ved och varit läxhjälp och varit på skolråd.
 
Förrätt...
 
Trots fullbokad dag har jag försökt att markera guldkornen i vardagen och förmedlat helg och "fira känslan" till familjen...tror inte att jag lyckades så bra dock!? Men jag försökte bjuda till...
För barnen, speciellt för Pontus då drar skolarbetet och måstena ihop sig och jag stöttar honom så gott jag förmår i sagoberättande, bilduppgifter och syslöjdsarbeten som ska slutföras och betygsättas.. Funderar på rimligheten i hur mycket vi föräldrar ska stötta och ställa upp!?
 
Lycka är också Mikael och Marias statusuppdateringar om att de nu är lyckliga husägare!! :) Minns min känsla jag hade då jag blev husägare som tjugoåring...
 
Hint om hur vårt vardagsrum ska se ut framöver kommer här...
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0