ICA

Jag jobbade kväll igår och det är så roligt att plocka ut varor i hyllorna.
 
Mikael och Maria var in och handlade så jag fick en kram och en pratstund med dom. Just nu är de så duktiga med sin kost och träning, de kom precis från gymet.
 
 
Nackdelen med att jobba kväll är att jag inte kan somna direkt jag kommer hem, behöver liksom varva ner lite först. Sen då jag skulle gå isäng sov redan tre personer i sängen så det blev soffan för mig.
Upp halv åtta för att hjälpa barnen med frukost, tandborstning och sånt.
Nu funderar jag på om jag ska ta mig en promenad i det härliga vädret, sätta igång med städningen eller krypa ihop i soffan igen!?
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0