Jobbarhelg.

Hej! Nu var det en stund sedan jag skrev, men jag har haft fullt upp, bla med att jobba.

Jag har jobbat dubbelhelg och det har varit fullt ös på grund av att det också är lönehelg.
Lite schema missar och missförstånd skapade också onödiga köer och irriterande känslor både fredag och lördag..men man lär sig väl av misstagen?

 

Jag hämtade ut mina glasögon i fredags på lunchen och att lära sig använda dom är en stor utmaning! Jag har dem på mig hela tiden, fast optikern sa att jag kunde få ta det stegvis. Men jag ser inte bra utan och får inte ont i huvudet så jag har haft dom hela tiden. Men jag blir trött av att ögonen och hjärnan ska lära sig tänka om och dirigera om huvudrörelserna. Det är alltså progressiva glasögon jag pratar om.

I natt har vi ställt fram klockan en timme och nu råder det sommartid i landet. =)
Det har snöat i natt också, så det var så vackert när jag tittade ut i morse...




Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0