Mer ordning och reda.

Jag har ju inte berättat så mycket om vad som händer på mitt jobb så här efter sommaren och semester, samt med ny chef, så nu gör jag det.
 
Ny butikschef är utsedd och det blev våran suveräna Therese som får fortsätta axla den rollen nu som ordinarie. Kunde inte göras ett bättre val.
Två nya anställningar har gjorts, Daniel som tar över frukt och grönt avdelningen samt Johans far som blir vår vaktmästare och allt i allo på halvtid. Jörgen har också fått utökat ansvarsområde till att sträcka sig från mejeriet ut till lagret.
Känns så bra med allt det nya. Nya uppstramade rutiner och mer ordning och reda på inflöde och utflöde av varor, bättre rutiner helt enkelt att jobba med A&B.
Medarbetarsamtal har påbörjats och själv ska jag "prata" imorgon eftermiddag. Känns så himla bra faktiskt.
 
Från inga inlägg.. till tre på samma dag!? Inte illa va!?
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0