onsdag

Efter barnen hade lämnats på skolan tog jag en morgonpromenad i skogen. Även fast jag har lite ont efter den första promenade häromdagen, så känns det så skönt att röra på sig. Ett plus är också de vackra färgerna i naturen nu.



Trots att onsdag är min lediga dag så är den oftast inte så "ledig".
Igår när Jörgen skulle hämta Lisa efter kvällsjobb, fick han punktering. Suck!
Idag ska jag då fixa en lagning av den punkteringen, hjälpa Lisa att fixa sitt pass på polisstationen, handla lite mat, vara hemma i tid då Emma slutar skolan sen halv fyra ska vi vara i Byske hos Pontus tandläkare.

Så det är nog hög tid att bege sig in till staden nu då....visar bara lite foton från det envisa blommandet i trädgården.
Ha en bra dag.

  

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0