Jaha..?

Jaha, vad ska jag skriva om idag då? Målningen förstås! Den framskrider och det blir så fantastiskt bra! =) Nackdelen med att måla är att man tänker så mycket...? Jag grubblar väldigt mycket just nu och blir så frusterad och arg och ledsen....fast det vill jag inte prata om egentligen.
Sen så är det minst lika fantastiskt att vi inte har haft någon frostnatt ännu, tagetesen blommar så fint tillsammans med lite rosknoppar. Tänka sig den åttonde september och trädgården sjuder av liv...



Sen kan jag ju nämna att den lilla sjuklingen, som faktiskt är frisk nu, tjorvade rejält i morse och slapp skolan och fick vara hos sin älskade farmor! Hon sa till farmor idag....att när jag har varit så där sjuk behöver jag faktiskt en dag till att vila upp mig på!



Go´ tjej!!

Nej nu är det dax att avrunda denna dagen och säga godnatt....

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0