Förändringar....

Idag är det första dagen med nytt schema på jobbet! Har gått jättebra i kassan med de förändringar som skett där, fast frågorna har varit många och lite lagomt oroliga....
Men det som jag har hört idag från alla håll och andra håll än kassan är ett enda blablabla, blablabla, blablabla....mest negativa blablablan. Men herregud säger jag bara! Ge schemat en chans innan det klagas ihjäl!! Vi måste anpassa oss och skapa nya rutiner och det kommer förmodligen att bli jättebra så småningom. Och blir det inte jättebra så får man väl titta över det lite igen och göra lite justeringar.

Jag förstår att vissa har lite svårare att vänja sig vid förändringar än andra och att ämnet schema behöver ventileras lite till. Så är det bara. Jag inser det, men ändå stör jag mig på detta blablablaande!!

Nåja, nog om det! I år försöker jag vara ute i god tid med julklappsfunderingarna och har även börjat shoppa hem en del via nätet.
Tänk om jag slipper vara ute i affärerna och trängas? Tänk om jag lyckas göra alla julklappsinköp via nätet? Det skulle ju vara helt perfekt!

  

Hur brukar ni handla era julklappar? Kanske ni redan har gjort så i några år? För jag brukar ju vara lite sen och omodern jag.

Kramkram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0